بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

برای #رفع_تحریم برای #رفع_تبعیذ #برای_ایران #دکتر_مسعود_پزشکیان


ما برنده‌ایم...

چون کارزار انتخاباتی را 

نه با تخریب رقبا 

بلکه با امید آفرینی در کشور 

و با شعار #برای_ایران 

آغاز کرده‌ایم

#برای_ایران

#دکترمسعودپزشکیان




دکتر مسعود پزشکیان:

پزشکیان در برنامه صف اول:


دانشجوی که اعتراض کرده را اخراج و تحریم کرده اند،به او انگ هم چسبانده اند؛ کسی که حق می‌گوید باید با او برخورد کنیم؟


 خودمان را باید اصلاح کنیم 


 حضرت علی می فرمایند که جامعه ای نمی تواند به صلاح برسد مگر آنکه حاکمان صالحی داشته باشد و هیچ حاکم صالحی درستکار و در صلاح نمی‌ماند مگر آنکه ملت مطالبه گر در برابر او باشد زیرا قدرت به سمت دیکتاتوری لغزندگی دارد 


 باید اجازه بدهیم جامعه مطالبه گر باشند 


 حق نداریم به خاطر مطالبه گری کسی را زندانی کنیم و اخراج کنیم






#برای_ایران 

#زندگی_بدون_شرمساری 



 دکتر پزشکیان: معلمی به من گلایه میکرد در دولت گذشته پیگیر حقش بوده اما با باتوم بدرقه‌اش کرده بودن، من قول میدم صدای اونهایی باشم که حقشون رو میخورن و حقشون رو نمیگیرن ...


#برای_ایران 

#زندگی_بدون_شرمساری 




برنامۀ های امروز دکتر پزشکیان در تلویزیون، یک شنبه ۲۷ خرداد


برنامۀ «بدون تعارف» / ساعت ۲۰:۴۵ شبکه  ۲

  برنامۀ «گفت‌وگوی ویژۀ خبری» / ساعت ۲۲ شبکه خبر


#برای_ایران

#زندگی_بدون_شرمساری 


پزشکیان در جمع مردم نسیم شهر تهران :

آمده‌ام تا صدای مردمی باشم که نادیده گرفته می‌شوند.



#برای_ایران 

 #زندگی_بدون_شرمساری


پزشکیان یک نامزد تراز برای شکل‌گیری بازی برد-برد میان حاکمیت و جامعه است


فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: علیرغم اینکه پزشکیان به اردوگاه منتقدین ‌تعلق دارد، در لایه‌های اصلی حاکمیت نسبت به ایشان سوء‌ظن و نگاه منفی وجود ندارد. این مجموعه ویژگی‌ها شخصیتی از آقای پزشکیان ساخته که در شرایط امروز کشور و انتخابات ۱۴۰۳ می‌تواند یک نامزد مناسب و تراز برای شکل‌گیری یک بازی برد- برد بین حاکمیت و جامعه باشد./ایلنا


بیانیه حزب توسعه ملی ایران اسلامی در حمایت از مسعود پزشکیان

 

به نام خدا

ملت بزرگ ایران؛

نتیجه اصرار حاکمیت بر برگزاری انتخابات مهندسی شده با هدف یکدست سازی ارکان حکومت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، رقم خوردن پایین‌ترین میزان مشارکت انتخاباتی در تاریخ جمهوری اسلامی بود. این در حالی است که کشور عزیز ما به‌علت ناتوانی و ناکارآمدی دولت و مجلس اقلیت در کلیه عرصه‌ ها با بحران ها و ابر بحران ها دست به گریبان است و برای برون رفت از این وضعیت، بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی، همراهی مردم و استفاده از ظرفیت های اجتماعی نیاز دارد. پیامدهای این رویکرد که چند سالی است بر اداره کشور حاکم شده است، محروم  شدن کشور از خیل عظیم نیروهای متخصص و شکل گیری ناکارآمدترین دولت سال های پس از انقلاب و در نتیجه روند بی سابقه و فزاینده تشدید مهاجرت نخبگان، افول همه شاخص های کلان اقتصادی، افزایش تورم، بیکاری، گرانی سرسام آور کالاهای اساسی، کاهش بی سابقه ارزش پول ملی و افزایش جمعیت زیر خط فقر است.

رد صلاحیت همه نامزدهای عضو کابینه دولت کنونی از سوی شورای نگهبان به روشنی حاکی از آن است که حاکمیت به‌ رغم انبوه تبلیغات در جهت قدسی سازی این دولت، نگران از وضعیت خطیر کشور، به هیچ وجه مایل به ادامه روند موجود نیست. اکنون و در این شرایط خطیر، به سبب حادثه ناگوار سقوط هلیکوپتر حامل رئیس جمهور فقید، مرحوم آقای رئیسی و همراهان ایشان، ایران عزیز ما در آستانه انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری قرار گرفته است. دغدغه و نگرانی شدید بخش‌ های مختلف جامعه نسبت به این وضعیت از یک سو و تایید صلاحیت یکی از کاندیداهای اختصاصی حزب توسعه ملی ایران اسلامی و جبهه اصلاحات ایران و در نتیجه تحقق حداقلی از رقابت از سوی دیگر، فرصت مغتنم و محملی برای تغییر و بهبود نسبی شرایط پدید آورده است.

از این رو حزب توسعه ملی به رغم این که همچنان این انتخابات را در تراز جمهوری اسلامی و شایسته ملت شریف ایران نمیداند، معتقد است از فرصت حداقلی موجود باید به نفع کاهش معضلات و بهبود زندگی و معیشت مردم بهره برد. 

لذا ضمن اعتراض به رفتار سلیقه ای و فاقد منطق روشن شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها و پاسخگو نبودن این شورا نسبت به تصمیمات ناپایدار و متغیر خود و رد صلاحیت کاندیداهای واجد صلاحیت به ویژه  آقایان دکتر آخوندی و مهندس جهانگیری، با استقبال از تایید صلاحیت شخصیت متعهد، پاکدست و توانمند، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان از نامزدی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند. از این رو از عموم ملت درخواست می نمائیم تا از این فرصت حداقلی برای تغییر وضعیت موجود به نفع وضع مطلوب که لازمه آن مشارکت پرشور مردم در انتخابات و رای به آقای دکتر پزشکیان است، نهایت بهره برداری را به عمل آورند.

 رد صلاحیت همه نامزدهای عضو کابینه دولت کنونی از سوی شورای نگهبان به روشنی حاکی از آن است که حاکمیت به‌ رغم انبوه تبلیغات در جهت قدسی سازی این دولت، نگران از وضعیت خطیر کشور، به هیچ وجه مایل به ادامه روند موجود نیست. 

اکنون و در این شرایط خطیر، به سبب حادثه ناگوار سقوط هلیکوپتر حامل رئیس جمهور فقید، مرحوم آقای رئیسی و همراهان ایشان، ایران عزیز ما در آستانه انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری قرار گرفته است. دغدغه و نگرانی شدید بخش‌ های مختلف جامعه نسبت به این وضعیت از یک سو و تایید صلاحیت یکی از کاندیداهای اختصاصی حزب توسعه ملی ایران اسلامی و جبهه اصلاحات ایران و در نتیجه تحقق حداقلی از رقابت از سوی دیگر، فرصت مغتنم و محملی برای تغییر و بهبود نسبی شرایط پدید آورده است.

از این رو حزب توسعه ملی به رغم این که همچنان این انتخابات را در تراز جمهوری اسلامی و شایسته ملت شریف ایران نمیداند، معتقد است از فرصت حداقلی موجود باید به نفع کاهش معضلات و بهبود زندگی و معیشت مردم بهره برد. 

لذا ضمن اعتراض به رفتار سلیقه ای و فاقد منطق روشن شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها و پاسخگو نبودن این شورا نسبت به تصمیمات ناپایدار و متغیر خود و رد صلاحیت کاندیداهای واجد صلاحیت به ویژه  آقایان  دکتر آخوندی و مهندس جهانگیری، با استقبال از تایید صلاحیت شخصیت متعهد، پاکدست و توانمند، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان از نامزدی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند. از این رو از عموم ملت درخواست می نمائیم تا از این فرصت حداقلی برای تغییر وضعیت موجود به نفع وضع مطلوب که لازمه آن مشارکت پرشور مردم در انتخابات و رای به آقای دکتر پزشکیان است، نهایت بهره برداری را به عمل آورند.

 حزب توسعه ملی ایران اسلامی

خرداد ١٤٠٣ 




 پزشکیان: خاتمی من را به استادان تهرانی و حزبی برای وزارت ترجیح داد


نامزد انتخابات ریاست جمهوری 

در برنامه صف اول شبکه خبر:


من در دوره ای که رئیس دانشگاه بودم در خصوص مدیریت علمی و صحیح مطالعه داشتم، دوره‌هایى کوتاه مدت درانگلستان گذراندم. دو ماه هم در هاروارد دوره‌ای را در حوزه اقتصاد بهداشت و مدیریت و سیاست گذاری و برنامه‌ریزی را گذراندم.

با کارشناسان جهانی درباره کلان سلامت ارتباط داشتیم و در بعضى از سمینارهاى جهانى نیز در این زمینه چون مکزیک اجرا داشتیم.


این ها باعث شد به رغم اینکه من جزو هیچ حزب و دسته‌ای نبودم، وزیر دولت آقای خاتمی بشوم؛ یعنى بر اساس سابقه و کارهایی که انجام داده بودم اجازه دادند بالا بیایم و وزیر دولتی بشوم که به ظاهر دولتی سیاسی می آمد.


در حالى که آنها در تهران اساتیدی را داشتند که عضو حزب بودند اما آنها را کنار گذاشتند و من را انتخاب کردند که این نگرش قابل قدردانی و احترام است. 




پزشکیان : حقوق به استادان نمی‌دهید اقلا بی‌احترامی به آنها نکنید


▪️نامزد انتخابات ریاست جمهوری

در برنامه صف اول شبکه خبر:


چرا اساتید ما در حال رفتن از کشور هستند؟ به این دلیل که یک فرد تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده را رئیس کسی می کنیم که زمانی استاد او بوده است و اینها اصلا به لحاظ توان قابل قیاس نیستند. مشخص است که با این کار کل زندگی آن فرد را تغییر می دهیم. ما پول که به آنها نمى دهیم، زندگیشان را که درست نمی‌توانیم تامین کنیم، اقلا احترامشان را حفظ کنیم.


تولید کننده ما که می‌خواهد تولید کند هزار بلا سر او می‌آوریم؛ مسلم است که رها می‌کند و می رود. هم مشکل برایش درست می کنند و هم پرونده.


هیات علمی ما اگر پایش را به آن سوی مرز بگذارد ده هزار دلار به او حقوق می دهند. اینجا پولی که به او می دهیم هزاردلار هم نیست. خب این که برای هزار دلار تو دارد کار می کند اقلا احترامی به او بگذار، بی احترامی نکن. اقلا آدم های کم توان را رئیس یا بالاسر اینها قرار نده. این چیزهاست که باعث فرار می شود.

برای #رفع_تحریم برای #رفع_تبعیذ #برای_ایران #دکتر_مسعود_پزشکیان





با این رفتار نام خودشان را هم گذاشته اند کاندیدای مومن!


ایمان اسلامی بین فعال سیاسی اصلاح طلب:


از بیت المال و‌کنداکتور صداوسیما استفاده میکنند و بعد قصد انصراف به نفع کاندیدای دیگر را دارند.


حداقل سه نفر میخواهند از این امکانات بر علیه یک نفر بهره برده و بعد انصراف دهند. 


نام خود را هم کاندیدای انقلابی و‌مومن گذاشتند….


پیام اقتصاد



فاصلهٔ چندفرسنگی! 


احمد زیدآبادی


در بین پنج کاندیدای منتسب به جناح اصولگرا، صحبت‌های مصطفی پورمحمدی چه در باب آسیب‌شناسی شرایط حاضر و چه از حیث وعده‌های انتخاباتی، فاصله‌ای چند فرسنگی با آن چهار کاندیدای دیگر دارد. فارغ از برخی سوابق، پورمحمدی نوعی پختگی و تجربه از خود به نمایش می‌گذارد که آن چهار کاندیدای دیگر در برابرش خام و کارآموز جلوه می‌کنند.

این نکته صرفاً مقایسه‌ای کارشناسانه و بی‌طرفانه است که به نظرم دیگر ناظران سیاسی و اجتماعی نیز به آن اذعان خواهند کرد.


پیام اقتصاد




آذری جهرمی: پس از ظلم و جفای مجدد به لاریجانی به پزشکیان رای می‌دهم


آذری جهرمی با اشاره به رد صلاحیت مجدد لاریجانی از پزشکیان حمایت کرد. او نوشت: «پس از ظلم و جفای مجدد به دکتر علی لاریجانی و عدم ایجاد شرایطی برای ایجاد مشارکت بیشتر و گسترده‌تر در انتخابات ریاست جمهوری، با بررسی کاندیدا‌های موجود، دکتر مسعود پزشکیان را در این میان اصلح یافتم و به ایشان رای خواهم داد.»


پیام اقتصاد




پزشکیان: شنیدم کسی گفته است من برنامه ندارم 


آنها که گفتند برنامه داریم و برنامه‌های قانونی را کنار گذاشتند و کشور را به اینجا کشاندند باید پاسخگو باشند.


با گرفتن و زدن الهام‌بخش نمی‌شویم بلکه با عادل بودن الهام‌بخش می‌شویم.


پیام اقتصاد




جلیلی باز هم فرار کرد


حسین انتظامی خطاب به جلیلی: اگر یک رستوران به دلیل بی حجابی پلمب شود یا یک خودرو توقیف شود راه حل شما برای این مسئله چیست؟


جلیلی: شما عمق راهبردی مسئله رو درک نمی کنی


انتظامی: تا من عمق راهبردی رو درک کنم شما راه حل تان چیست؟


پیام اقتصاد




پزشکیان: مریض نباید به خاطر نداشتن پول، خانه و زندگی خود را بفروشد


«مریض وقتی وارد بیمارستان می شود نباید به جز بیماری دغدغه دیگری داشته باشد. امروزه بیماران در بیمارستان‌ها به خاطر نداشتن پول گرفتار هستند.»


پیام اقتصاد



کنایه صریح قاضی‌زاده هاشمی به سعید جلیلی: کسی که دعوت به همکاری با دولت رئیسی شده و نپذیرفته، حق ندارد بگوید من امتداد رئیسی هستم




 ‏هیچ‌یک از نامزدها راهکاری حتی برای یکی از بحرانهای کشور نداده:


‏۱.ناترازی شدید انرژی و یارانه پنهان ۱۲۷میلیاردی


‏۲.کسری بودجه ساختاری ۱۵۰۰ هزار میلیاردی


‏۳.رشد پایین و بی‌ثبات ۲٪ در ۱۳ سال


‏۴.افزایش شدید فقر از ۶٪ به ۲۴٪


‏۵.تنش محیط زیستی


‏۶.صندوقهای بازنشستگی


‏۷.تحریم‌ها، ترامپ و FATF

فایل فروش شهر بهارستان اصفهان

#شهر_بهارستان 




#تفکیکی

فروش واحد۸۰متری ۱خواب خ ارم دونبش طرف ولیعصر ۳واحدی

قیمت۲میلیارد 




#اراضی_شرق۲۳۳پلاک ۲۰۰مترشمالی نزدیک محور




#مسکن_مهر پگاه نقش جهان مفید ۸۵ متر قیمت ۲میلیارد




#دوطبقه

دوطبقه بلوک ۱۲۵ دونبش جنوبی ۲ خواب ۲ خواب زمین ۱۵۰ متر صفر شرکتی 




#پیش_فروش

پیش فروش بلوک ۲۲۱ از ۷۰ متر تا ۱۳۰ متر اسانسوردار استارت کار زده شده تحویل اردیبهشت ۱۴۰۴




#دوطبقه_فاز۲بهارستان

دوطبقه بلوک ۲۲۴ زمین ۱۸۰ متر شمالی ۲ خواب ۲ خواب صفر شرکتی معاوضه با زمین انجام میشود 

قیمت ۶٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰



#تفکیکی_فاز۲_بهارستان

بلوک ۱۲۹ طبقه دوم ۱۳۳ متر ۳ خواب امکانات کامل کلا ۳ واحدی پلاک سوم اردیبهشت ۸ سال ساخت قیمت ۳٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰





https://chat.whatsapp.com/ARVyyXbrURmFVARtAicSwz