بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

درباره ی بهارستان


شهر جدید بهارستان
شهرجدید بهارستان در فاصله 15کیلومتری جنوب اصفهان ودرمحورشرقی جاده اصفهان – شیراز قرارگرفته است . از طرفی در دامنه کوههای لاشتر و رشته کوههای کم ارتفاع و زیبائی به نام میانکوه و از طرفی دیگر به دشت سرسبز زاینده رود با برخورداری از موقعیت جغرافیائی مناسب و جاذبه محیطی مطلوب به چشم اندازی زیبا قرارگرفته است . ارتفاع آن ازسطح دریا 1570 متر و شیب زمین بین 2 تا 7 % است میزان بارندگی سالیانه با تقریب 117 تا 120 میلیمتر می رسد . طبیعت زیبای بهارستان شیب ملایم زمین و نزدیکی آن به اصفهان موجب شده که این شهر از شهرهای مشابه جلوتر و اراضی آن از نظر توسعه فیزیکی از امکانات مطلوبی برخوردار باشد .

این طرح منطقه ای بلند مدت در وسعتی برابر 3000 هکتار برای احداث 62000 واحد مسکونی و اسکان 320000 نفر پیش بینی گردیده است در حالی که امکان افزایش جمعیت تا پانصد هزار نفر برای آن متصور است.
شکل اراضی شهر:

شکل قطعه زمینی که بعنوان بستر شهر جدید بهارستان مورد استفاده قرارگرفته بصورت ذوزنقه قائم الزاویه ای است .اندازه قاعده بزرگ آن (ضلع شمالی) حدود 10 کیلومتر ، قائده کوچک (ضلع جنوبی ) حدود 6 کیلومتر ضلع شرقی حدود 5/3 کیلومتر و ضلع غربی آن حدود 5/4 کیلومتر است . این اراضی از جنوب به ارتفاعات میانکوه و از غرب به جاده اصفهان – شیراز محدود میشود. محدوده شمالی این اراضی با جاده کبوترآباد مشخص میشود. در ماورای شمالی جاده اراضی کشاورزی زاینده رود قراردارد و ضلع جنوبی نیز توسط کوههای کلاه قاضی محدود می شود.
...
کانال تلگرام
برای اطلاع از
اخرین اخبار بازار مسکن
فهرست بروز املاک در شهر بهارستان
جهت خرید و فروش و رهن و اجاره
به کانال تلگرام ما بپیوندید:
Telegram.me/amlaknazem