بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

تحرکات سیاسی جدید، قیمت دلار را به کدام سمت می‌برد؟



قیمت دلار در دو هفته پایانی تیر، هر هفته یک پله کاهش داشته است. این اسکناس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در کانال ۴۸ هزار تومانی و با قیمت ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان بسته شد.

کارشناسان اقتصادی ارزش ذاتی قیمت دلار را با توجه به تورم در کریدورهای بالاتر قیمتی می‌دانند. آنها معتقدند این ثبات ارزی و روند کاهشی محدود، حاصل تلاش‌های بازارساز است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، توانایی عرضه تعیین‌کننده قیمت در بازار ارز است. با مسیر کاهشی قیمت دلار از ابتدای سال جاری تا کنون، دولت و بانک مرکزی نشان داده‌اند که به هر نحوی درصدد مدیریت بازار ارز هستند. باید دید با وجود روزهای رکودی ماه محرم و اخباری که به مذاق کاهشی‌های بازار ارز خوش نمی‌آید قیمت دلار چه روندی را در پیش می‌گیرد.


قیمت آپارتمان‌ قدیمی‌ساز در تهران


بررسی آمارهای معاملات مسکن در مناطق ۲۲گانه تهران نشان می‌دهد که ۲۵ درصد از کل معاملات به دادوستد آپارتمان‌ها با قدمت ساخت بالاتر از ۲۰ سال یا اصطلاحاً قدیمی‌ساز اختصاص دارد.


از جهت ارزش معاملات نیز این دسته از آپارتمان‌ها سهم ۲۲ درصدی از کل معاملات مسکن را داشته‌اند. منطقه ۵ با سهم ۳۳ و ۳۵ درصدی در تعداد و ارزش معاملات در صدر معاملات این دسته از آپارتمان‌ها قرار دارد.


در مقابل اما منطقه ۲۰ با سهم کمتر از ۰.۵ درصدی، کمترین میزان دادوستد را از هم جهت تعداد و هم از جهت ارزش معاملات را دارد.



فوری :آخرین بروز رسانی قیمت املاک در شهر بهارستان اصفهان

شما می تواند جهت مشاهده آخرین قیمت املاک در شهر بهارستان اصفهان هم اکنون به کانال تلگرام بانک اطلاعات املاک بهارستان اصفهان مراجعه کنید 

خریدار ملک در شهر بهارستان اصفهان و منطقه ی مرق و سهامی سپاهان شهر

خریدار نقدی و فوری زمین

در فاز 1و2و3شهر بهارستان اصفهان 


خریدار نقدی و فوری اراضی دادگستری بهارستان اصفهان


خریدار نقدی ملک (فقط سند دار)در منطقه ی مرق اصفهان


خریدار نقدی اراضی سهامی سپاهان شهر


کارشناس امید ناظم 09132130431

خریدار سهامی سپاهان شهر

خریدار نقدی و فوری اراضی سهامی دادگستری سپاهان شهر

کارشناس امید ناظم 09132130431