بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

با حضور در پای صندوق های رای اجازه تداوم تحریم و تداوم کاسبان آن را نخواهیم داد

دکتر مسعود پزشکیان:

اگر قلبتان برای ایران می تپد



#برای_ایران


@dr_pezeshkianm


پزشکیان:


اگر نتوانیم انسجام داخلی را در جریان اجرای برنامه نداشته باشیم، هر چقدر هم برنامه خوب باشد، اجرای برنامه محقق نمی شود.


با این نیروها و با این کارشناسان فعلی، برنامه قابل اجرا نیست


امکان ندارد بدون ارتباط با دنیا بتوانیم رشد اقتصادی داشته باشیم.


بدون ارتباط با دنیا، رشد اقتصادی فقط یک شعار است


باید به اتاق بازرگانی، به تولید کنندگان فرصت بدهیم، تا بتوانند تولید کنند، نه این که سرمایه گذار و تولید کننده صبح به صبح تنش بلرزد که هر روز قرار است یک آیین نامه و یک ایده جدید بدهند.


@dr_pezeshkianm


بخش دوم


پزشکیان:


 دولت دلار نداره بده


ماشین دست دوم خارجی برازنده ایرانیان نیست شأن مردم بیش از این است


از نظر فساد بالاترین میزان فساد رو داریم


تا fatf حل نشود سرمایه گزار نمی آیید


۴۰ سال است وعده میدهیم که زندگی مردم بهتر میشود


روز به روز ارزش پول ملی کمتر میشود


@dr_pezeshkianm


پزشکیان در بخش سوم مناظره: 

اگر مدیریت اصلاح شود، مشکل بهره وری رفع می شود


ادعا می کنند اگر قدرت پیدا کردیم، فلان کار را می کنیم، و نتوانستند، اینها باید محاکمه بشوند


من برای حل مشکلات مملکت به کارشناسان متخصص و تجربه موفق بین المللی در سایر کشورها تکیه می کنم.


@dr_pezeshkianm


طوفان پزشکیان در بخش چهارم مناظره:


من تنها کاندیدایی بودم که هنگام کاندیداتوری گفتم برنامه من اجرای برنامه هفتم است، اما اینها می گویند برنامه نداری


اینهایی که می گویند ما می توانیم پس چه شد؟ مگر قرار نبود یک میلیون خانه بسازند؟ مگر قرار نبود با یک میلیون تومان، شغل ایجاد کنید؟ مگر قاضی زاده نمی گفت در سه روز مشکل بورس را حل می کنم؛ پس چه شد؟ 


آن یکی می گفت با یک میلیون تومان شغل ایجاد می کنم. این حرف ها توهین به مردم است


من کی گفتم نسخه بانک جهانی را اجرا کن، من گفتم بانک جهانی کشورها را بررسی کرده و گفته با این راه می شود اقتصاد رشد کند


اقای قاضی زاده مگر نگفت در ۳ روز مشکل بورس را حل می کنم چرا نکرد؟


ما‌خودمان میتوانیم. چگونه؟ بدون کارشناس؟ 


آقای دکتر میگن ترکیه شکست خورده. بروند جاده آن ها را ببینند 


زمان قبل انقلاب مردم ترکیه حسرت ما را می خوردند. آنها در یک جاده هفتاد هشتاد تونل زدند ولی ما ۴ تونل می زنیم خیلی افتخار می کنیم


بدون حل مساله تحریم ها و ارتباط با دنیا و استفاده از تجربه موفق سایر کشورها نمی توان رشد را محقق کرد




پزشکیان در بخش پنجم و پایانی مناظره اول:


کی گفته باید به خارج دل ببندیم؟ من گفتم باید اول از همه اختلافات و انسجام داخلی را حل کنیم


می گویند سه روزه مشکل بورس حل می شود، خب در یک سال هم نمی شود 


عدم ارتباطات بین المللی و دعوای داخلی باعث عدم حل مشکلات است


اکثر اعتراضات بازنشستگان و معلمان این است که در نتیجه تورم نمی توانند زندگی شان را تامین کنند


 بورس سه روزه حل نمیشود


همه این وعده ها در دولت رییسی هم بود ولی نشد دیگه


این نقدها باعث نمی شود قدردان زحمات شهید رئیسی نباشیم


معلم چرا باید اسنپ کار کند؟

تصور اینکه یه عده ای عقل کل هستند و بقیه اجنبی پرست باید کنار گذاشته شود



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد