بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

اگر کاندیدایی از رفع تحریم ها بدون مذاکره با آمریکا سخن گفت او را جدی نگیرید



 ‏عامل اصلی تورم، رشد پایین اقتصادی، صادرات رو به افول، تراز منفی تجاری، چندنرخی بودن ارز و… تحریم‌های اقتصادی است و مسیر رفع تحریمها از مذاکره با آمریکا می‌گذرد.

اگر نامزدی وعده حل مشکلات اقتصادی را داد، بدون اینکه از رفع تحریم سخن بگوید، و از رفع تحریم گفت، بدون اینکه از مذاکره با آمریکا نام ببرد، حرفهایش را جدی نگیرید!



دروغ شاخدار نامزد انتخابات ریاست جمهوری


امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «با مردم» گفت: همۀ بنگاه‌های اقتصادی دولت را به مردم واگذار می‌کنم. شرکت‌های دولتی باید عمومی شوند، حتی شرکت گاز و شرکت نفت.


قاضی زاده هاشمی در انتخابات ۱۴۰۰ وعده داده بود که مشکل بورس را سه روزه حل می کنم


#مسعود_پزشکیان:

صدور فرمان تخریب مسعود پزشکیان در ستادهای انتخاباتی اصولگرایان


روزنامه اعتماد نوشت:


 «فیتیله انتقاد، اتهام و تخریب علیه مسعود پزشکیان را بالا بکشید.» این فرمانی است که گفته می‌شود از سوی برخی افراد و جریانات رادیکال خطاب به کانال‌ها، پیج‌ها و صفحات مجازی همسو صادر شده است. فرمانی که به دنبال ایجاد جوی منفی علیه نامزدی است که می‌بایست یک تنه با لشگری ۵ نفره از نامزدهای اصولگرا روبه‌رو شود.


«اعتماد» به داده‌های مستندی دست پیدا کرده که کلونی‌های تبلیغاتی مرتبط با برخی ستادهای انتخاباتی، فرمان تخریب نامزد جریان اصلاحات را صادر کرده‌اند. اما تجربه دهه‌های قبل ثابت کرده مردم در مواجهه با یک چنین رویکردهای تخریبی واکنش عکس نشان داده و نامزد تخریب شده را بر صدر می‌نشانند.


کانال همیاران #دکتر_پزشکیان 





 اعضای ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان مشخص شدند


 با صدور احکامی اعضای ستاد انتخاباتی #مسعود_پزشکیان یکی از ۶ داوطلب تأیید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند.


علی عبدالعلی زاده: رئیس ستاد

سید محمد علی افشانی: معاون امور استان‌ها

علی شکوری راد: معاون تبلیغات

حجت نظری: معاون جوانان و دانشجویان

فاطمه راکعی: معاون بانوان

احمد صادق بناب: معاون مالی و اقتصادی




#دکتر_مسعود_پزشکیان




سلاح‌ورزی در واکنش به اعلام‌ شماره حساب از سوی ستاد جلیلی: پیشتر در مذاکرات هسته‌ای به اندازه کافی از جیب ملت برای ملت هزینه تراشیدید!


سالانه حداقل ۱۰۱ میلیارد دلار برای کشور و ۱۲۲۴ دلار درآمد سرانه از دست رفته برای هر ایرانی در سال!




اندک اندک جمع مستان می‌رسند 


منابع موثق از همراه شدن و حمایت #سیدحسن_خمینی از دکتر پزشکیان در ساعات آینده خبر می‌دهند 


#


پیام اقتصاد:

به پزشکیان رای می دهم زیرا…


ایمان اسلامی بین فعال سیاسی اصلاح طلب:


به پزشکیان رای میدهم به این دلایل:


۱- احترام به زنان و دختران و حداقل شدن فشارهای شدید ایجاد شده بر کسب و کارها ، برداشته شدن دیوارها


۲- بهبود فضای ایجاد شده بر شبکه های مجازی و وضعیت اینترنت


۳- احترام به جامعه ی هنری


۴- بهبود فضای کسب و کار بواسطه ی برداشته شدن تحریم ها


۵- به کارگیری مدیران عاقل و متخصص همچون دکتر ظریف، آذری جهرمی، و طیب نیا…


۶- مخالفت خود را با افراطی گری و آری به آشتی ملی را با رای به پزشکیان بیان خواهم کرد.


پیام اقتصاد



پزشکیان به دنبال رای شهروندان مخالف نیست




الگوی انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان به نظرم متفاوت از الگوهای تجربه‌شده از سوی اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها در انتخابات‌های گذشته است. او بخصوص قصد تکرار شیوۀ حسن روحانی را ندارد. رفتار آقای روحانی نوعی مقابله‌جویی پنهان و آشکار با کانون‌های اصلی قدرت تعبیر و تفسر می‌شد. ظاهراً آقای پزشکیان آن الگو را شکست‌خورده و ناکارآمد می‌داند و مسیر خود را از طریق جلب اعتماد و همکاری در سطوح مختلف قدرت دنبال می‌کند.


این الگو طبعاً ادبیات مخصوص به خود را دارد و از همین رو، افرادِ مشتاقِ بالاگرفتن منازعۀ سیاسی بین کاندیدای ریاست جمهوری و دیگر ارکان نظام را مأیوس می‌کند.


در مجموع، به نظر می‌رسد که نه آقای پزشکیان در پی رأی گرفتن از این بخش از شهروندان است و نه چنین شهروندانی با ادبیات مورد استفادۀ آقای پزشکیان به نفع او پای صندوق رأی حاضر می‌شوند. از این رو، لازم است هر دو طرف انتظار خود را از همدیگر تعدیل کنند و به دام طمع خام نیفتند.


پیام اقتصاد


عباس عبدی: انتخابات 8 تیر ظرفیت شکل گیری موج اجتماعی را داراست/ پزشکیان توان کشیدن اقشار خاکستری به پای صندوق را دارد/ احتمالا قالیباف نفر سوم می‌شود


عباس عبدی تحلیلگر سیاسی به جماران گفت: در مجموع، معمولا اصولگرایان به وحدت نمی‌رسند. چون به قدری اختلاف منافع و قدرت‌طلبی در آنها زیاد است، که کمتر احتمالی وجود دارد که بتوانند به یک تفاهم و سازش برسند.


خیلی سخت است که الآن با دقت در مورد جزییات آراء انتخابات حرف بزنیم؛ من روی جریان حرف می‌زنم. آن طوری که من تصور می‌کنم، احتمالا آقای قالیباف نفر سوم می‌شود؛ نه نفر دوم. چون رأی آقای قالیباف عمیق نیست و خیلی راحت کنده می‌شود.


{در پاسخ به این پرسش که آیا پزشکیان توان به پای صندوق کشیدن اقشار خاکستری را داراست؟} بله؛ چرا ندارد؟! خیلی هم خوب دارد. اما شرطش خیلی ساده است. مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی او، فارغ از ویژگی‌های دیگرش، این است که انسان صادقی است که دروغ نمی‌گوید و این نزد مدیران ایرانی یک ویژگی بسیار نادر است و مردم بسیار تشنه این هستند./ جماران


#مسعود_پزشکیان:

 منزل پدری دکتر عارف ستاد امید یزد شد


 به لطف خداوند متعال ستاد «امید »  دکتر پزشکیان در استان یزد در منزل پدری دکتر عارف که همان ستاد مرکزی اصلاح طلبان بود و به نام‌ پایگاه انقلاب مشهور است ، فعالیت خود را آغاز کرده است. 


کانال همیاران #دکتر_پزشکیان 


علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد مسعود پزشکیان: تا فردا حکم اعضای ستاد نهایی خواهد شد.


 عبدالعلی زاده در اولین مصاحبه رسمی خود درباره‌ی استقبال عمومی مردم از اعلام تایید صلاحیت مسعود پزشکیان گفت:

خوشبختانه بعد از اعلام اسامی تایید شده از سوی شورای محترم نگهبان استقبال عمومی مردم از نامزدی جناب آقای دکتر پزشکیان نمود عینی پیدا کرد و ستاد با استقبال مردمی بالایی روبرو شد.


 رئیس ستاد مسعود پزشکیان می‌گوید مسئولان ستاد را از چهره‌های کارآزموده و شناخته شده در رشته‌ها و نقاط مختلف ایران انتخاب کرده‌اند.


 او همچنین اضافه کرد که احکام برخی از معاونت‌های ستاد صادر شده و حداکثر تا فردا سایر احکام از جمله روسای ستادهای استانی نیز اعلام خواهد شد.


کانال همیاران #دکتر_پزشکیان

فاضل‌میبدی: پزشکیان نه پرونده #فساد دارد نه مشکلاتی که آقایان دیگر دارند/ او می‌تواند کشور را از این بحران نجات دهد


فاضل میبدی کارشناس و فعال #سیاسی:

الان آقای پزشکیان تایید صلاحیت شده و کاندیدای مورد نظر بسیاری از اصلاح طلبان هم است. ایشان به لحاظ فکری و اعتقادی یک شخصیت بسیار برجسته‌ای دارند و بسیار فرد شایسته‌ای هستند.چنانچه رای بیاورد، می‌تواند برای مشکلات و بحران‌هایی که در آن قرار داریم، قدم‌های مثبتی بردارد.

در مقایسه با کسانی که امروز هستند، پزشکیان هم توان اجرایی بالایی دارد و هم برخی از مشکلاتی که آقایان دیگر دارند را ندارد. نه پرونده مالی و نه فسادی دارد که دیگران بخواهند برعلیه‌اش صحبت کنند. انسان بسیار پاکی است و سال‌ها در دولت و‌ دستگاه‌های اجرایی حضور داشته و به نظرم در مقایسه با دیگر کاندیداها توانایی بیشتری دارد.

قهر با صندوق رای می‌‌تواند منجر به برنده شدن افرادی شود که هیچ اهمیتی برای منافع ملی قائل نیستند و حامیان تحریم هستند./اصلاحات نیوز

برجسته‌ترین ویژگی پزشکیان، فارغ از ویژگی‌های دیگرش، این است که انسان صادقی است که دروغ نمی‌گوید


عبدی: برجسته‌ترین ویژگی پزشکیان، فارغ از ویژگی‌های دیگرش، این است که انسان صادقی است که دروغ نمی‌گوید

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی: در مجموع، معمولا اصولگرایان به وحدت نمی‌رسند. چون به قدری اختلاف منافع و قدرت‌طلبی در آنها زیاد است، که کمتر احتمالی وجود دارد که بتوانند به یک تفاهم و سازش برسند. خیلی سخت است که الآن با دقت در مورد جزییات آراء انتخابات حرف بزنیم؛ من روی جریان حرف می‌زنم. آن طوری که من تصور می‌کنم، احتمالا آقای قالیباف نفر سوم می‌شود؛ نه نفر دوم. چون رأی آقای قالیباف عمیق نیست و خیلی راحت کنده می‌شود.

{در پاسخ به این پرسش که آیا پزشکیان توان به پای صندوق کشیدن اقشار خاکستری را داراست؟} بله؛ چرا ندارد؟! خیلی هم خوب دارد. اما شرطش خیلی ساده است. مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی او، فارغ از ویژگی‌های دیگرش، این است که انسان صادقی است که دروغ نمی‌گوید و این نزد مدیران ایرانی یک ویژگی بسیار نادر است و مردم بسیار تشنه این هستند./جماران

پیام اقتصاد



‏رای دادن به مسعود پزشکیان خیلی عاقلانه تر از چشم امید داشتن به «شورای گذار» با ترکیب رضا پهلوی، حامد اسماعیلیون، گلشیفته فراهانی، عبدالله مهتدی، نازنین بنیادی و  مسیح علینژاده

پیام اقتصاد

#مسعود_پزشکیان:
تخریب‌ها نشانه قدرت پزشکیان و ضعف رقباست

اسماعیل گرامی‌مقدم در روزنامه اعتماد نوشت:

اگر از من بپرسید می‌گویم که این تخریب‌ها نشانه قدرت مسعود پزشکیان و ضعف رقباست. جریان اصولگرا برای اینکه نمی‌تواند پاسخگوی عملکرد خود باشد و عملکردش طی ۳ سال اخیر در قوه مجریه باعث وارد شدن خسارت‌های بسیاری به زندگی و معیشت شهروندان شده است، نگران بی‌اعتنایی مردم نسبت به گفتمان خود هستند.

از سوی دیگر نامزدی به عنوان رقیب در برابر آنها ایستاده که گفتمانی متفاوت دارد. بنابراین طبیعی است که عنان اختیار از کف داده و اقدام به رفتارهای تخریبی کرده‌اند. پزشکیان با طرح ایده‌هایی چون مردم‌سالاری، تنش‌زدایی، مدارا، به رسمیت شناختن سبک زندگی جوانان، توجه به مطالبات زنان، بهبود وضعیت معیشتی مردم و افزایش قدرت خرید مردم و... روی کار آمده است. این گفتمان و برنامه‌های مکمل آن، باعث بروز نگرانی‌های جدی در میان اصولگرایان شده است./ اعتماد
#یکی_برای_مردم
#پزشکیان
#برای_ایران

#انتشار_حداکثری


دکتر مسعود پزشکیان: دانشمندان و متخصصین نباید حرف من را گوش بدهند، این من هستم که باید حرف آن ها را گوش بدهم.



تیتر روزنامه جوان علیه پزشکیان؛ فتنه ای دیگر در راه است...

روزنامه جوان صبح امروز عنوان کرد اصلاح طلبان منتظر شگفتی اند یا این اسم رمز فتنه دیگری است؟

کاش جوان و کاتبان این ادبیان درک داشته باشند، پزشکیان اصلاح طلبی پاک برخواسته از دل مردم است، کاش بفهمد پزشکیان، خودش نیست بلکه نمادی از یک ایران متحد است.

کسی که از فتنه صحبت می کند، خود آغاز کننده فتنه جدیدی است، البته که مردم آنقدر آگاهی دارند که این جماعت را بشناسند...

#فتنه_گر_شمایید که نمیتوانید حتی برای چند روز شادی و خوشحالی مردم را ببینید...



انجمن روزنامه نگاران زن ایران(رزا) با انتشار بیانیه ای حمایت خود‌ را از مسعود پزشکیان اعلام کرد

انجمن روزنامه نگاران زن ایران ( رزا) با عرض تبریک به اقای دکتر مسعود پزشکیان برای ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام حمایت و همکاری امید آن دارد که پیروزی برای ایشان گشایش راهی به سوی امید بخشی جامعه و فرصتی برای رفع مشکلات و امکانی برای توسعه کشور باشد.