بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

این درخواست ها را فرمان ملت دانستم و با افتخار از آن پیروی کردم

کانال خبری بامدادنو:

احمدی نژاد با «درود بر اهالی رسانه» وارد سالن کنفرانس شد

محمود احمدی نژاد پس از ثبت نام برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۳ وارد سالن کنفرانس شد تا سخنرانی کند/ جماران


احمدى نژاد سخنرانى خود را اینگونه آغاز کرد: به نام خداى بهار، مهربانى و آزادى.



احمدی نژاد: همه مسائل کشور در پرتو همزیستی و تعامل سازنده با جهان حل شدنی است



احمدی نژاد: به خواست اقشار مختلف مردم از سراسر کشور وارد عرصه شدم

رییس جمهور سابق در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:


آنچه عزم من را برای حضور در عرصه انتخابات جزم کرد خواست اقشار مختلف مردم از سراسر کشور است


من این درخواست ها را فرمان ملت دانستم و با افتخار از آن پیروی کردم


احمدی نژاد: آمادگی خود را برای پذیرش مسئولیت دولت در جهت ساختن ایرانی آباد، آزاد و شاد اعلام می‌کنم

رییس جمهور اسبق در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:


مبارزه جامع با فقر و تنگدستی و ارتقای سطح درآمدها و شاخص‌های رفاه شالوده اساسی برای ریل گذاری دیگر برنامه‌هاست

نقش روکشی و پوششی در انتخابات



شهردار تهران با پرروییای ایفای نقش روکشی و پوششی خود در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد!!!

#شر_خر_سیاسی


همکف حیاط اختصاصی 85متر مفید 50متر حیاط اختصاصی

#﷼اختصاصی


شهر بهارستان 


تفکیکی همکف حیاط اختصاصی 

85متر مفید 

50متر حیاط اختصاصی 


مجموعه کلا 4واحدی 


بهترین لوکیشن فاز2بهارستان 


سند آزاد 


شیک و تکمیل و درجه یک 


قیمت 3/300/000/000


09132130431


https://chat.whatsapp.com/ARVyyXbrURmFVARtAicS