بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

تصور اینکه بخواهیم به دوران محمود احمدی‌نژاد از سال ۸۴ تا ۹۲ بازگردیم، مو به تن آدم سیخ می‌شود.

‍ آژیر قرمز

هفت نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری که نقش موثری در وضع موجود دارند


تصور اینکه بخواهیم به دوران محمود احمدی‌نژاد از سال ۸۴ تا ۹۲ بازگردیم، مو به تن آدم سیخ می‌شود. اگرچه بسیاری می‌گویند که احمدی‌نژاد امروز بسیار با آنچه بود، فرق کرده و دیگر آنی نیست که بود اما باورش سخت است. ممکن است آدمی در دوره‌ای آن‌ چیزی که نیست را نشان دهد اما نهایتاً همان است که بود. با این حال او گفته که درصدد بررسی شرایط است. محتمل است که در ایام ثبت‌نام به وزارت کشور برود و حتی ثبت‌نام کند. 


از او شگردهای بسیاری دیده‌ایم ازجمله آنکه در انتخابات ۹۶ به همراه معاون خود به ستاد کشور رفت تا او را در ثبت‌نام همراهی کند اما به ناگاه شناسنامه‌اش را بیرون کشید و خود ثبت‌نام کرد. اکنون نیز دور از ذهن نیست که او را در ساختمان فاطمی ببینیم. اگرچه ممکن است تایید صلاحیت نشود. چنانکه دو بار تاکنون ردصلاحیت شده است. از بین اصولگرایان، او بیشترین رای را دارد. این امر بر هیچ یک از کاندیداها و طرفداران آنها پوشیده نیست اما همیشه آن کسی که رای بیشتری دارد، راه ناهموارتری هم دارد. چه آنکه محمدجواد ظریف نیز در همین وضعیت است. او نیز بیشترین آرای ممکن را دارد و اگر یک دوگانه بین ظریف و احمدی‌نژاد شکل بگیرد، با توفانی از رای مواجه خواهیم شد و مشارکتی دست ‌نیافتنی اما همه می‌دانیم که فعلاً این دوگانه و این اتفاق امر محالی است، مگر آنکه در صدر نظام تصمیمات جدیدی برای افزایش مشارکت گرفته شود.



سکته قیمت مسکن در میانه بهار/ آیا کاهش نرخ در بازار پایدار است؟



متراژ این هفته به بررسی وضعیت بازار مسکن در میانه فصل بهار اختصاص دارد. در بخش نخست، روایت آماری از روند قیمت مسکن در اردیبهشت ماه ارائه شده است.

احسان برین، پژوهشگر اقتصادی با اشاره به چرایی سکته قیمت در دومین ماه از فصل بهار، این نکته را توضیح می‌دهد که قیمت مسکن بر پایه شاخص دلار چه تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

همچنین از واسطه‌گران ملکی حال و روز بازار بعد از سقوط بالگرد حامل رییس جمهور پرس‌و‌جو شده است.

در گفت‌و‌گو با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر هم گزارشی از برنامه مدیریت شهری در بخش مسکن و اجاره آماده شده است.


شنونده این پادکست در کانال تلگرام ما باشید