بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

تداوم بهبود روابط سیاسی با کشورهای جهان /به‌سیاست خود در قبال کشورهای همسایه ادامه خواهیم داد

روزنامه دنیای اقتصاد:

بحرین عادی سازی روابط با ایران را تایید کرد


دنیای اقتصاد: حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در جریان دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو تاکید کرد: بحرین عادی سازی روابط با ایران را تأیید می‌کند. ما در گذشته با این کشور مشکلاتی داشتیم اما الان عملاً هیچ مشکلی وجود ندارد و دلیلی برای به تأخیر افتادن عادی سازی روابط با ایران نمی‌بینیم.




باقری کنی: سیاست ایران کاهش تنش در منطقه است/ حمایت ما از مقاومت ادامه پیدا می‌کند


سرپرست وزارت امور خارجه در مصاحبه با شبکه الجزیره: 


سیاست ایران با کشورهای همسایه مبتنی بر تلاش برای کاهش تنش در منطقه است.


سیاست حسن‌همجواری رئیس‌جمهور مؤثر بود و روابط ما با همسایگان‌مان خوب است.


ما به‌سیاست خود در قبال کشورهای همسایه ادامه خواهیم داد و برای تنوع‌بخشیدن به‌حوزه‌های همکاری با آن‌ها به گفت‌وگو خواهیم پرداخت.

رژیم‌صهیونیستی پس از طوفان‌الاقصی در فلسطین و در سطح بین‌المللی شکست‌های بزرگی متحمل شد.


حمایت ایران از گروه‌های مقاومت ادامه خواهد داشت و این بخشی از استراتژی ما است./میزان




سازمان ملل برای رئیس‌جمهور رئیسی مجلس یادبود برگزار می‌کند


مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرار است هفته آینده مجلس یادبودی برای گرامی‌داشت یاد «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور فقید ایران برگزار کند.


دنیس فرانسیس، نماینده ترینیداد و توباگو در سازمان ملل که در حال حاضر ریاست مجمع عمومی این سازمان را بر عهده دارد در بیانیه‌ای اعلام کرد این جلسه روز ۳۰ می (پنجشنبه ۱۰ خرداد) برگزار خواهد شد. 



بخشی از مذاکرات پنهانی و محرمانه ج.اسلامی و آمریکا در مسقط

این گزارش بسیار مهم است:
آنچه در MEE آمده اشاره به بخشی از مذاکرات پنهانی و محرمانه ج.ا و آمریکا در مسقط است که حالا منابعی با شهادت رئیسی و امیر عبداللهیان تلاش کرده اند بخشی از آن را رسانه ای کنند.
یکی از سرفصل های مذاکرات مسقط میان برت مک گورگ و باقری کنی پیشرفت های بزرگی بر سر پایان دادن به جنگ غزه و تلاش برای پایین کشیدن دولت نتانیاهو بوده است.
منابع می‌گویند که ج.ا و آمریکا در مذاکره بر سر سه موضوع بسیار به نقطه توافق نزدیک شده بودند:
۱- پایین کشیدن دولت نتانیاهو و تغییر دولت در اسرائیل ۲- پایان جنگ در غزه ۳- خاموش کردن بقیه جبهه ها از جمله مهار حزب الله در جنوب لبنان.

با توجه به اینکه حالا این مذاکرات (در آستانه موفقیت) با شهادت حضرت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و وزیر خارجه اش متوقف شده و تا معلوم شدن دولت بعدی ج.ا احتمال از سرگیری اش در ابهام است، سوال این است که آیا نتانیاهو از پشت پرده این مذاکره محرمانه دولت بایدن با ج.ا اطلاع داشته یا نه؟!!!