بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

پزشکیان: به هر ایده ای که یکپارچگی سرزمینی ایران را خدشه دار کند، باور ندارم.

ضمن آنکه عموم نظرسنجی‌ها نشان‌دهنده این است که مشارکت مردم در انتخابات با حدود ۱۵ درصد افزایش روبه‌رو بوده است. اما این مشابهت‌های خرداد  ۱۳۷۶ و تیر ۱۴۰۳ چیست که نشان می‌دهد، چپ درحال برخاستن است؟ شاید لازم باشد کمی به عقب برگردیم. به سال ۷۶ و روزهایی که چپ در تقلای آن بود با کاندیدایی که امیدی به او نبود، اندوخته‌ای را حفظ کند برای روزها و سال‌های بعد اما با یک سونامی رای روبه‌رو شد که نه ‌فقط چپ که محافظه‌کاران آن دوران نیز تصورش را نمی‌کردند. پس به عقب برگردیم.




‍ حمایت تمام‌قد

"جهانگیری" و "مرعشی" از "پزشکیان" حمایت کردند


پس از اعلام نظر شورای نگهبان مبنی بر اینکه از میان ۸۰ نفر از کسانی که برای ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده بودند، آن ۶ نفری که می‌توانند برای تصاحب صندلی ابراهیم رئیسی تلاش کنند چه کسانی هستند، حمایت‌ها و حتی انصراف‌ها شدت بیشتری گرفت.


این شورا ۶ نفر را تایید صلاحیت کرد که در یک جمع‌بندی و با تمام اختلافاتی که نه از نظر فکری بلکه از لحاظ سهم‌خواهی دارند، تنها مسعود پزشکیان است که از جریان اصلاح‌طلب به تنهایی راه مبارزه را در پیش گرفته است. در این راستا سیدحسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با حمایت از پزشکیان تاکید کرد: «پزشکیان خیلی با مردم صمیمی است؛ دولت او هیچ تصمیمی نمی‌گیرد که به ضرر مردم باشد. شرایط کنونی با هیچ کدام از دوره‌های دیگر قابل مقایسه نیست. انتخابات ۱۴۰۳ الگوی جدیدی خواهد داشت». او در ادامه گفت: «هیچ تصمیمی از دولت آقای پزشکیان بیرون نخواهد آمد که عامه مردم ضرر کنند؛ مراقبت کافی خواهد داشت. شاید نخبگان رنجش‌هایی برایشان پیش بیاید اما عامه مردم از سیاست‌های آقای پزشکیان لطمه نخواهند خورد».




پزشکیان: 

به هر ایده ای که یکپارچگی سرزمینی ایران را خدشه دار کند، باور ندارم.


#برای_ایران




 پاسخ دکتر پزشکیان به پرسشی درباره حضور اتباع بیگانه در ایران


‌‎دولت من ان‌شالله سه اقدام همزمان را در رابطه با مهاجرین افغانستانی پیش می برد؛


١- انسداد کامل مرزها و جلوگیری از مهاجرت بیشتر که مسوولین محوری با وزارت کشور خواهد بود.


٢- ساماندهی مهاجرین موجود. نباید انکار کرد که تعداد زیادی از برادران افغان نقش موثری در اقتصاد ایران دارند یا در جنگ تحمیلی و ... فداکاری کرده اند ولی حضور آنها در ایران باید ساماندهی شده و با انضباط باشد. (وظیفه وزارت کشور و وزارت اطلاعات)


٣- مذاکره با کشورهای اروپایی برای پذیرش بخشی از مهاجرین (و یا حداقل تقبل هزینه‌های حضور آنها در ایران). غرب باید مسئولیت آنچه در افغانستان انجام داده و منجر به مهاجرت میلیون‌ها افغانستانی شده است را بپذیرد. دلیلی ندارد که مردم ایران هزینه سیاست‌های غلط دیگران را بپردازند.


#برای_ایران




 دکتر عبدالله رمضان‌زاده:

شهادت می دهم دکتر پزشکیان مواضعی دقیق بر اساس منافع ملی ایران دارد.


#برای_ایران




دکتر پزشکیان از برنامه های خود برای زنان و دختران جوان می گوید.


 *قرار ما برای شنیدن برنامه‌های دکتر مسعود پزشکیان برای زنان و دختران جوان*


جمعه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۵ 

تهران، سعادت آباد، بلوار قیصر امین پور، بلوار جوریکی، نبش خیابان حسینی، ساختمان تشریفات طبقه همکف


#برای_ایران

#پزشکیان

#زنان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد