بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد

 مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد


جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به جنگ غزه و بحران انسانی در این باریکه تصریح کرد که پاسخ نامتناسب (رژیم) اسرائیل به عملیات هفتم اکتبر (طوفان الاقصی)، خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است.


بورل که به انگلیس سفر کرده است، روز جمعه در سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه آکسفورد، گفت: «آنچه پس از گذشت هفت ماه در غزه رخ می‌دهد بسیار وحشتناک است.»


وی با تکرار مواضع خصمانه غرب علیه عملیات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: «اما یک اتفاق وحشتناک نمی‌تواند اتفاق وحشتناک دیگری را توجیه کند.»


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بخش دیگری از سخنان خود، به معیارهای دوگانه غرب در قبال جنگ در اوکراین و غزه اعتراف کرد و گفت: مردم واکنش سریع و قاطع ما را در حمایت از اوکراین مشاهده کردند اما نسبت به رفتار ما در قبال فلسطین تردید دارند. برداشت آنها این است که ارزش غیرنظامیان اوکراینی با مردم غزه، جایی که بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی کشته شده و گرسنگی کودکان فلسطینی را می‌کشد، متفاوت است.


وی با اشاره به اینکه (رژیم) اسرائیل قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس در غزه را نقض کرده است تصریح کرد: ما باید در ادبیات خود به طور یکپارچه و منسجم عمل کنیم. اگر در جایی اعلام می‌کنیم که جنایت جنگی رخ داده است باید در هرجای دیگری که چنین اتفاقی رخ می‌دهد، با همین ادبیات سخن بگوئیم.


بورل همچنین خواستار افزایش تلاش‌ها برای تحقق راه‌ حل موسوم به دو دولتی شد و ادعا کرد که این مسیر، تنها راه رسیدن به صلح در خاورمیانه است./ ایرنا



شوندگی و کاهش حجم معاملات نسبت به گذشته علی الخصوص در فروردین 1403 به دلیل ریسک های ژئوپلیتیک از پاشنه آشیل های بزرگ مسکن

رکود ادامه دار مسکن


بانک مرکزی گزارش مربوط به معاملات مسکن برای تهران در فروردین ماه را منتشر کرد.


 میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران با افزایش جزئی ۰/۲ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسید.


باتوجه به بودن در فروردین به عنوان ماه ابتدایی سال، تعداد معاملات انجام شده نیز بسیار پایین بود؛ به طوری که تنها شاهد معامله ۱,۵۰۸ فقره آپارتمان بودیم که پایین ترین سطح طی ۴۸ ماه گذشته است.


منطقه ۱ با ۱۵۰ میلیون تومان گران ترین و منطقه ۱۸ با ۴۲ میلیون تومان جزء ارزان ترین مناطق بودند.


پ.ن: همچنان نقد شوندگی و کاهش حجم معاملات نسبت به گذشته علی الخصوص در فروردین 1403 به دلیل ریسک های ژئوپلیتیک از پاشنه آشیل های بزرگ مسکن محسوب میشود؛ به طوری که در فروردین ماه نیز حجم معاملات به نسبت فرودینِ سال گذشته کاهش ۱۴ درصدی را از خود ثبت کرد..!


یه خواب تخلیه سند دار

بلوک ۲۲۲ 

اول تکمیل شمالی

یه خواب تخلیه سند دار

 ۵واحد

۶۶ متر بدون پارکینگ،،

نوساز

انباری داره




https://whatsapp.com/channel/0029Vae7FOzBadmjxgosXo3M