بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

فروش زمین سایت#دادگستری بهارستان اصفهان

جنوبی 

210متری 

پلاک دوم دو خیابان اصلی 

موقعیت استثنایی‌

قیمت3/700/000/000

کارشناس ارشد فروش امید ناظم 

09132130431


جام جهان نما/سیاست روزو اقتصاد روز

اقتصاد آنلاین:

 خانه صمت: حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه ها ۱۰ درصد کاهش می یابد


خانه صمت ایران در نامه‌ای به نمایندگان مجلس ضمن انتقاد از تعطیلی پنجشنبه‌ها به شنبه‌ها اعلام کرد که در قانون کار میزان ساعت کاری هفتگی ۴۴ ساعت در هفته است و چنانچه یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه گردد ساعات کاری هفتگی ۴ ساعت کاسته شده و به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.




ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت تمدید شد


سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور: 


بر اساس قانون مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماه زمستان ۱۴۰۲ تا پایان فروردین بود، اما با توجه به استقبال ۷۰ درصدی مودیان، با دستور رئیس سازمان امور مالیاتی، این مهلت تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.


۷۰ درصد مودیان مالیاتی، اظهارنامه خود را بر اساس اعداد و ارقام سال گذشته و بر اساس مقررات ماده ۳ قانون تسهیل مودیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، اظهارنامه خود را تا ۳۱ فروردین ارائه کرده‌اند.


با توجه به استقبال مودیان از سامانه، مشکلی ایجاد شده بود که اکنون رفع شده است.




سازمان‌ها برای مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران طرح ارائه دهند


استاندار تهران با تاکید بر تقویت تعاونی‌ها، گفت: 


سازمان‌های استان تهران باید برای چگونگی مشارکت مردم، طرح و برنامه ارائه دهند که مشخص کنند که مردم کجا و در کدام بخش و با چه استعدادی می‌توانند حضور پیدا کنند و این سهم مشارکت را به عنوان نمونه و الگو ارائه دهند.


 با وجود ظرفیت بسیار خوب در حوزه تعاونی‌ها تا کنون شاهد تجربه‌های تلخ در این حوزه بوده ایم و این نبود موفقیت در این بخش به عدم نظام مندی تعاونی‌ها و نبود نظارت و کنترل بر عملکرد و درآمد آنها بر می‌گردد.



 امیرعبداللهیان: ارتباط اسرائیل با ریزپرنده‌ها برای ما اثبات نشده


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: 


برای ما اثبات نشده است که ارتباط بین ریزپرنده‌ها  و رژیم اسرائیل وجود داشته باشد. اما در صورتی که رژیم اسرائیل قصد ماجراجویی و اقدام علیه منافع ما را داشته باشد، پاسخ بعدی ما فوری و حداکثری خواهد بود.




تماس تلفنی وزیر خارجه عمان با «امیرعبداللهیان»


وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.


وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.


وزرای خارجه ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.




آمریکا لایحه‌ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد


مجلس نمایندگان آمریکا امروز شنبه با ۳۶۰ رای موافق لایحه‌ای تحت عنوان «قانون صلح قرن ۲۱ از طریق قدرت» را به تصویب رساند که در چارچوب اقدام علیه روسیه، ایران، چین و حماس است.


این قانون به آمریکا اجازه می‌دهد تا دارایی‌های توقیف شده روسیه را به اوکراین منتقل کند، ایران را تحریم کرده و در فعالیت‌های گروه حماس که «حمایت مالی از تروریسم» خوانده شده، اخلال ایجاد نماید.


این لایحه مانع از آن می‌شود که فروشگاه‌های اپلیکیشن یا خدمات میزبانی وب در ایالات متحده از نرم افزار چینی TikTok استفاده کنند.




تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد


 معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی:


اجرای تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور سال جاری فعلا منتفی شده است.


تغییر ساعات کاری اعلام شده هماهنگ شده نبوده.


 تصمیم گیری در این باره برعهده معاون استخدامی رئیس جمهور است


تغییر ساعت ادارات پس از تصویب هیأت دولت اعلام خواهد شد.




بستۀ کمک ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل هم تصویب شد


مجلس نمایندگان آمریکا با بستۀ کمک‌های امنیتی ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل موافقت کرد. نتانیاهو در واکنش به این مصوبه گفته: تصویب کمک نظامی نشان‌دهندۀ حمایت قدرتمند آمریکا از اسرائیل است.