بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

بانک اطلاعات املاک در شهر بهارستان

مشاور و کارشناس املاک در بهارستان (مرجع املاک بهارستان اصفهان)نخستین سامانه اینترنتی خرید و فروش املاک در بهارستان اصفهان

جام جهان نما/سیاست روز:یک فاجعه انسانی در صورت تهاجم نظامی کامل به رفح


سوناک: باید به طرفین فرصت کامل کردن مذاکرات را بدهیم

ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، طرف‌های درگیر در مذاکرات آتش‌بس را به ادامه گفتگو ترغیب کرد و گفت: «ما باید به آنها فرصت بدهیم تا این مذاکرات را به پایان برسانند.»

او گفت: «ما همواره خواسته‌ایم که شاهد توقف فوری درگیری باشیم تا بتوانیم گروگان‌ها را آزاد کنیم، آنها را به خانواده‌هایشان برگردانیم و کمک‌های بیشتری را به غزه برسانیم. سپس از این وفقه برای ایجاد آتش‌بس پایدار استفاده کنیم.»

آقای سوناک می‌گوید که این نکات را قبلاً به نخست‌وزیر اسرائیل گفته است و به این کار ادامه خواهد داد.

او افزود که «عمیقاً نگران عواقب یک فاجعه انسانی در صورت تهاجم نظامی کامل به رفح است.»


رویکرد محتاطانه اسرائیل در مذاکرات آتش‌بس



خبرنگار امور امنیتی بی‌بی‌سی - بیت‌المقدس
یک هیئت میان‌رتبه اسرائیلی از «کارشناسان فنی» وارد قاهره شده‌اند که هدفشان بازبینی نسخه اصلاح‌شده پیشنهاد آتش‌بسی است که حماس دیشب آن را پذیرفت.

سفر این هیئت به مصر بسیار فراتر از موضع دولت اسرائیل در هفته گذشته است که حتی حاضر نشد پای میز مذاکره برای آتش‌بس بنشیند.

اسرائیل در آن زمان دلیل تصمیم خود را جزئیاتی عنوان کرد که بسیار «دور از خواسته‌هاش» بودند.

اسرائیل هنوز هم می‌گوید که شروط حماس «خواسته‌هایش را برآورده نمی‌کند» با این حال اما امروز حاضر شد که پیشنهادات را بررسی کند.

به نظر می‌رسد تیم اعزامی اسرائیل به قاهره که متشکل از مقامات اطلاعاتی و امنیتی است اختیار تصمیم‌گیری ندارند. ولی اگر این تیم به این نتیجه برسند که توافقی حاصل خواهد شد، هیئتی متشکل از مقام‌های ارشد و در راس آن دیوید بارنیا، رئیس موساد، وارد قاهره خواهند شد.

همزمان، حمله نظامی اسرائیل به شرق رفح، جنوبی‌ترین شهر باریکه غزه، ادامه دارد. این عملیات و همچنین به دست گرفتن کنترل گذرگاه مرزی رفح، انتقادهای رهبران بین‌المللی را در پی داشته است.

اما دولت اسرائیل همواره می‌گوید که این فشارهای نظامی بر حماس برای متقاعد کردن آن به آزادی گروگان‌ها ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد